2011. május 4., szerda

Picit feltűnőbbé tettem az ajándékot!
Biztosan minden linket megnéztél? :)



Megint nem férek a bőrömbe :). Új ajándék, új módszer. Jöjjön hát egy újabb forduló, amely nincs időhöz kötve, és akármeddig folytatható, ha van vállalkozó játékos.  Lényege, hogy valahol van egy ajándék, amely azé lesz, aki először jelzi, hogy megtalálta.


Nincs hozzá sok szabály:
Az ajándék képén rajta van a fenti D betű pontos mása (csak kicsiben),
innen ismerhető fel.
Az kaphatja meg, aki a legfrissebb bejegyzésemben, egy megjegyzésben (a legfrissebb posztomban, egy kommentben) elsőként (pontosan, felismerhetően) leírja, hogy mi van a képen, mi az ajándék.

Ennyi a lényeg. Egyszerre mindig csak egy ajándék van. Szándékosan használtam a "valahol" kifejezést. Nem csak egy blogom van, és nem csak egy oldalam. Kétoldalt is számos linket találsz! Szóval bárhol lehet, és bármi lehet, igyekszem roppant furfangos lenni. :)
Nem érdemes 2011 előtt kutakodni, de minden más helyen igen!
Nincs mindig eldugva ajándék. Onnan lehet tudni, hogy "játékidő" van, hogy a fenti logó kinn van az oldalsávban.



Jó keresgélést! :)

A túlzásba vitt 
Dugijáték ártalmas, 
szenvedélybetegség 
kialakulásához vezethet!

: o D

13 megjegyzés:

Hajni írta...

tudom, hogy nem az, de bennmaradt még a múltkorról a lelőhely link... vagy meg lehet még egyszer nyerni ugyanazt?:P

Belinda írta...

Juj, igazad van! Gyorsan kiszedem!

Muzsi Attila írta...

Érdekes dolgokat találsz ki. Munkanélküliként minden megfutotta az agyamat, még az is, hogy ilyen icipici elküldhető kis bútorokat is készíthetek, csak nem tudom még, hogyan postázhatom. Te hogy oldod meg, ha mondjuk külföldre rendelnek?

Hajni írta...

még mindig senki? én sem találom, nagyon új ez a módszer, nem sikerül megtalálni a nyitját... sebaj, nem adjuk fel :P

Bogi írta...

Nem én barát a mostani módszered sem... :D De nem adom fel, mint mindig... Bár azt hiszem már tényleg mindenhová bekukkantottam érte... :D

Hajni írta...

na, ezt tényleg jól elrejtetted... kezd alábbhagyni a lelkesedésem...:(

Hajni írta...

én már minden linkről nyíló linkre rákattintottam, minden létező oldalon, most már feladom... nem a nyeremény izgat annyira (jó na, az is egy picit), de inkább az, hogy hogy lehetek ennyire vaksi??? s aztán miután valaki megtalálta, s leírod a megfejtést, majd fogom a fejem, hogy ajjajjj... :P nem baj na, majd egyszer...

Belinda írta...

:) Bölcs mértéktartás! :)

Bogi írta...

Nos, azt hiszem a kalózok bármit megtettek volna a titokért, hogy lehet így elrejteni valamit. Én pedig azt hiszem nagyon rossz nyomozó lennék... :D
Mindent megnéztem már ötször, mégsem látom... Hajnihoz hasonlóan én is azt várom, hogy hol vaksiskodtam ennyire... :d

Bogi írta...

Heuréka!!!
Szívecske alakúak, és színesek, és helyesek! Igaz? :)

Belinda írta...

Igeeeeeeen! Megvan a győztes!

Hajni írta...

Gratulálok!!! Ehhez nagyon ügyesnek kellett lenni:) nagyon megérdemli a nyereményt a győztes:) Mirci, minden elismerésem a tiéd!

Bogi írta...

Hű! Köszönöm szépen! Nagyon boldog vagyok! Már félig feladtam, de nem hagyott nyugodni. :) Még szerencse. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...