2011. június 7., kedd

STRANDOLÁS! (megvan a Dugijáték nyertese!)


Már régóta izgatott a lehetőség, hogy a képet és a paint-rajzolást kombináljam. Ez az első kísérlet.:) Ez a három karkötő a "maga egyszerűségében" alkalmasnak látszik a feladatra. Hasonlóan a záporos karkötőkhöz, filc nélkül, pamutfonalat és lenszálat összefogva horgoltam őket, és nyárszínű szaténszalagokat kaptak.

Meskán (is) kapható

És most juszt sem az jön, hogy Nekem a Balaton... :),
hanem az, hogy




Megvan a Dugijáték új nyertese GhostGirl személyében, nagyon megérdemelten, hiszen lelkes játékos ő! :) Nem áruljuk el a pontos helyet, kutakodjon, akinek még van kedve, most már játékon kívül! :)

Hogy az izgalmakat
tovább ne fokozzam:
a banyánál van a kulcs
a fekete dobozban!
:)
Bocsi

6 megjegyzés:

GhostGirl írta...

azt hiszem,megtaláltam :) egy türkiz-citromsárga horgolt tok lehet :) a linket kirakjam ide? :)

Belinda írta...

Igeeeen! Ne rakd még ki, még egy kicsit kutakodjon, aki akar! :) Éljen, megint egy jól megérdemelt győzelem! :)

GhostGirl írta...

:)

Cimbilimbi írta...

:) Egyik szemem nevet, a másik kicsit besárgult, de nem vagyok nagyon-nagyon irigy, csak egy nagyon kicsit :) Hiába bizakodtam csendben, hogy nem találja meg senki más :D Jövök a köv. fordulóban is! A művészeti ágak ilyetén ötvözése igen kedvemre való, szinte érzem a Balaton-szagot is!

Belinda írta...

Ötvözgetünk, ötvözgetünk:)

MickTaylor írta...

Az alkotói véna mellett,pici grafikusi véna??
Remekül sikerült ez is,az is!
Gratula!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...